tisdag 17 maj 2011

Det kom ett mail...

Jag fick idag ett mail från mina föräldrar som vidarebefodrade ett mail dom fått från en ungdomsvän. Det var en kvinna som hade lidit av fibromyalgi och var extremt trött (förmodligen ME) för 10 år sedan. Hon hade testat B12-sprutor och tog dom fortfarande var 3:dje månad och mådde betydligt bättre. Hon ville berätta det för att tipsa mig eftersom hon hört att jag var sjuk i kroniskt trötthetssyndrom.

Åter en gnista av hopp! Tänk att få livet tillbaka! Eller okej, jag ställer inte så stora krav, det räcker med halva livet tillbaka för även det hade varit en stor förbättring.
Då kanske jag skulle orka odla min trädgård igen och få den att se ut som sommaren 2007 (bilden) eller kunna bjuda hit glada vänner och sitta uppe sent och prata om livets poesi eller kunna försörja mina barn med mina egna händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar