torsdag 2 juni 2011

Från toppen är det fin utsikt!


I alla avseenden är jag på toppen! Jag tog för 4 dagar sedan en första B12-spruta och effekten kändes redan nästa dag när jag vaknade! Hjärndimman var borta, stelheten och tröttheten likaså. Det kändes som om det låg en ny människa i min säng som verkade helt normal.
 Jag steg upp och satte genast igång att göra saker och planera. Normalt måste jag spara på kraften när den finns där men det gjorde jag inte nu. Normalt brukar jag också rasa omkull när jag inte sparar på kraften men det gjorde jag inte nu. Jag bara gjorde en massa saker utan minsta motstånd. Och förundrades!

Behöver jag säga att jag kommer att fortsätta att ge min kropp B12. Nu är bara frågan hur ofta och hur mycket. Får låta hälsoläget avgöra och hoppas att doktorn låter mig ta sprutorna så ofta som det behövs.

Tornet på bilden står i en vikingaby utanför Höllviken i Skåne och det är jag och min dotter som glatt vinkar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar